Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

суботу, 31 березня 2012 р.

31.03.2012р. Б. / Лікар-християнин звільнений за розсилку молитви інтернетом



Лікар-християнин пред'явив позов своїм роботодавцям за несправедливе звільнення з роботи за  розсилку   колегам повідомлень з молитвою і привітаннями з Різдвом, передає CNL-NEWS з посиланням на Christian Telegraph і Christian Concern for our Nation.
 
Роботодавці лікаря Девіда Дрю лікарні Walsall Manor поскаржилися, що його поведінка була неналежною, коли він відправив молитву засновника ордена єзуїтів по електронній пошті своїм колегам.
 
Трудовий суд в Бірмінгемі вислухав і свідчення начальника Девіда, який також поскаржився на нього за те, що він відправив своєму колезі послання з християнським текстом, де було написано «мирного вам Різдва».
 
Лікар був звільнений після того, як відхилив одну з рекомендацій розслідування, яка приписувала, щоб він «утримувався від релігійних посилань в своєму професійному спілкуванні, письмовому або усному».
 
Йому сказали, що, якщо він не згоден з рекомендаціями і не приймає їх, то йому потрібно буде звільнитися.
 
Представник доктора Дрю Ян МакКіветт сказав, що він неодноразово просив доказів недоречних релігійних висловлювань, але вони не були надані, крім послань з молитвою і привітальним текстом.
 
На суді доктор Дрю заявив: «Голослівні твердження, що я нав'язую свою релігію іншим людям, що я - якийсь релігійний маніяк, посилюється ще й тим, що вони сказали мені, що мені не обов'язково розуміти, що все це означає. Якщо керівництво хотіло б, щоб я вів себе по-іншому, їм слід було б надати мені якісь пояснення. Я й подумати не міг, що все це в результаті приведе до мого звільнення ».
 
Доктор Дрю заявив, що керівництво лікарні запропонувало йому «хабар», щоб він пішов тихо. Слухання справи тривають, і як очікується, триватимуть три тижні.


Джерело:  Мандрівники Христа Царя

Немає коментарів:

Дописати коментар