Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

пʼятницю, 15 березня 2013 р.

15.03.2013р. Б. / Патріарх УГКЦ: нас чекають гарні події в майбутньому


Блаженніший Владико, Ви згадували, що під проводом теперішнього Папи Ви робили свої перші кроки в єпископстві. Два роки тому, після зречення Блаженнішого Любомира,  єпископи обрали Вас Патріархом УГКЦ, чи коли Ви відʼїжджали з Аргентини, щоб прийняти нове служіння, кардинал Бергольйо сказав Вам яке напутнє слово? І чи міг він сподіватися, що через два роки він повторить Вашу долю?, - запитали журналісти на брифінгу Блаженнішого Святослава Шевчука, Патріарха УГКЦ, приуроченого обранню Папи Франциска.

Моє останнє прощання з ним, було дуже зворушливе, бо він відчував в Аргентині дуже сильний тиск з боку аргентинської влади і дуже мене просив про молитву. Тобто тими самими словами, якими ми прощалися, він привітав людей на площі, коли вперше став перед ними як новообраний Папа. Він просив про молитву. Я йому обіцяв, що все те, що ми, в будь-яких форматах,  можемо зробити для аргентинської Церкви, як Церква українська, ми радо зробимо. Я йому пообіцяв свою підтримку. Він подякував і сказав, що аргентинська Церква такої підтримки потребує.

Таким було наше прощання і я думаю, що ні він, ні я не могли собі уявити, в яких обставинах ми зустрінемося наступного разу.

В мене присутнє таке дивне відчуття, що ті події, які відбулися у нашій Церкві два роки тому, стали таким пророчим знаком для всієї Вселенської Церкви. Мій попередник зрікся свого уряду – через два роки це зробив Бенедикт XVI, наші єпископи на Виборчому Синоді обрали Патріарха Церкви з другого кінця світу – те саме зробили кардинали на конклаві. Насправді, дуже цікаві паралелі життя української Церкви з життям римської Церкви ми в цих днях спостерігаємо. І це, можливо, теж якийсь Божий знак, що нас чекають якісь гарні події в майбутньому. 
   

За матеріалами Радіо Ватикан

Джерело:    Воїни Христа Царя

Немає коментарів:

Дописати коментар