Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

четвер, 14 березня 2013 р.

14.03.2013р. Б. / «Можна сподіватися, що Папа приїде в Україну», – Блаженніший Любомир Гузар



Блаженніший Любомир (Гузар)«Оскільки сьогоднішній Папа має знання про Україну і таке певне сентиментальне прив’язання до українців, я думаю, що можна сподіватись, що він відвідає Україну», - сказав екс-глава УГКЦ Блаженніший Любомир Гузар.
 
Блаженніший зауважив, що на сьогодні ще рано говорити про час можливого візиту Папи Римського Франциска до України, оскільки він «повинен знайти себе в нових обставинах». 

«Може, першими днями трудно, але пізніше, напевно, можна запросити Папу відвідати Україну, і можна сподіватись, що Папа, який має певну сентиментальність, почуття до України, до українців, що він відвідає наш край», - сказав владика. Водночас він повідомив, що зустрічався із з Франциском під час роботи у Римі Папського синоду. 

«Мені дату вже пригадати трудно, але десь це могло бути років 5-6 тому, а може і більше, коли я був також членом того синоду і кардинал Бергольо з Аргентини був також членом секретаріату, і мав я нагоду з ним спілкуватись. Головне, що я можу сказати, що коли ми прийшли, я його не знав, сів, а він мені каже: “Слава Ісусу Христу”. Тоді, власне, він мені розповів, що він дуже добре знав отця Степана Чміля, і ми трошки спілкувались, 2-3 рази на рік сходилися. І була нагода поспілкуватись», - підкреслив кардинал Любомир. 

Нагадаємо, Блаженніший Святослав Шевчук ще два роки тому запросив кардинала Хорхе Маріо Берґольйо, нинішнього Папу Франциска, відвідати Україну. 

Папа Франциск, якого конклав обрав вчора, є вихованцем українського священика о. Степана Чміля. За словами Глави УГКЦ Блаженнішого Святослава Шевчука, нинішній Папа, а тоді студент Салезіанської школи, щодня раненько, поки ще всі хлопці спали, прислуговував під час Служби Божої о. Чмілю, який тепер похований у базилці Святої Софії в Римі. 

«Від імені Українського народу та від себе особисто»  вже встиг привітати Папу Віктор Бандюкович. 

За матеріалами: УНІАН 

Джерело:     КРЕДО

Немає коментарів:

Дописати коментар