Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

вівторок, 15 липня 2014 р.

15.07.2014р. Б. / Cвященик УГКЦ Тихон Кульбака подякував своїм визволителям

Cвященик УГКЦ Тихон Кульбака подякував усім, хто сприяв його визволенню з пололну терористів. Про це священнослужитель написав на своїй Фейсбук-сторінці.

«Слава, Тобі, Боже наш, слава Тобі! Дорогі мої друзі, я вільний. Живий. Не здоровий.

Відповідей на питання "хто, де, коли, навіщо" - не буде. Від цього залежить життя і здоров'я і безпека третіх осіб», - зазначив він.

«Мій земний уклін і вдячність до гробу всім, хто не спав ночами, вів переговори, молився або просто переживав і хвилювався за мене. Вірю і знаю, що тільки це і врятувало мені життя.

Мені зараз треба пройти лікування, але душею і серцем я разом з вами.

Я всіх вас люблю!», - додав священик.

Як інформувала РІСУ, донецького священика УГКЦ Тихона Кульбаку – активіста молитовного марафану за мир і єдність в Україні, який щодня проходить у центрі Донецька, у перших числах липня схопили терористи. Учора, 14 лиипня, завдяки зусиллям багатьох небайдужих людей священика вдалося визволити.

Немає коментарів:

Дописати коментар