Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

вівторок, 14 жовтня 2014 р.

ВІТАЮ вас зі святом Покрови Пресвятої Богородиці!


Слава Ісусу Христу!

Рідні мої, у Христі Ісусі, брати й сестри, вітаючи вас зі світлим святом Покрови Пресвятої Богородиці, бажаю вам та всім вашим рідним: - ВІРИ - НАДІЇ - ЛЮБОВІ. Бажаю вам, від нині й надалі лишатися "злом для літеплої Церкви", тобто справжніми націоналістами, улюбленими синами і доньками живої, палаючої ревністю чинної любові, Матері-Церкви, а одержавши від Пречистої Діви Марії благодать сили і снаги, успішно боротися за УССД, проти всіх внутрішніх і зовнішніх ворогів, аж до переможного кінця, у Царстві вічного блаженства і буття.

З повагою і любов'ю, сл.Б. Леонід. 14 жовтня 2014р. Б.

На честь і славу нашої Пресвятої Покровительки і Небесної Мами, дарую вам молитву Святого Єфрема:

"Покрове і моя сило, поглянь на мою віру й живу любов і прийми мою вбогу душу своїм заступництвом та зроби її гідною бути по правиці в єдинородного твого Сина та знайти спокій з його вибраними й Святими. Крім Тебе, нема в мене помічника й оборони. На Тебе покладаю всю свою надію й Тобою величаюся; через безліч моїх гріхів і беззаконь не відверни свого лиця від мене, твого негідного слуги. В Тебе є добра воля і могутність, як у Тієї, що невисказано породила Одного з Трійці; є в Тебе чим пересвідчити і чим змилосердити. Є руки, на яких Ти носила Бога; є груди, якими Ти годувала Його; пригадай собі пелени й усі турботи виховання Ісуса від дитячих літ. До того, що від Тебе, додай іще те, що від Нього: хрест, кров і рани, якими ми спасенні й прославлені. Не позбавляй мене свого заступництва, але завжди помагай, опікуйся мною і не залишай мене. Ти маєш своїм довжником Того, що сказав: "Поважай батька-матір" (Мт.19,19) і Він, що хотів бути зарахованим до слуг, тим більше виконає свою заповідь і зробить те, що подобається Тій, що послужила Йому народженням у ділі спасіння. Тому Він радіє твоїми заступництвами, вважає твою славу своєю і сповняє твої прохання. Тільки Ти не погорди мною, негідним, і мої діла нехай не перервуть твого безмежного милосердя, Богородице, сердечно бажане для мене ім'я."

(текст набрано вручну, з 4-ї книги Життя Святих, Видавнитва Отців Василіян "Месіонер", 1999)

Немає коментарів:

Дописати коментар