Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

пʼятницю, 31 жовтня 2014 р.

31.10.2014р. Б. / Українське посольство у Ватикані сприятеме католицьким організаціям у допомозі Україні

Відбулась зустріч Посла України при Святому Престолі Тетяни Іжевської та Єпарха Нью-Вестмінстерського УГКЦ архієп. Кеннета (Новаківського) з Керівником департаменту з питань міжнародного співробітництва благодійної організації «Карітас Італія» Паоло Бечегато. 

Архієпископ Кеннет (Новаківський) є засновником благодійної організації «Карітас України».

Учасники зустрічі обговорили можливості більш активного залучення «Карітас Італія» до проектів, які реалізуються по лінії «Карітас України» на Сході України, у тому числі для постраждалих в зоні АТО.

У ході зустрічі було порушено питання стосовно існуючих потреб щодо протезування громадян, які брали участь в АТО і втратили функціональні можливості кінцівок.

Представник «Карітас Італія» пообіцяв надати сприяння у встановленні контактів з благодійною асоціацією «Medicus Mundi», яка займається постачанням за кордон медичного обладнання, у тому числі засобів протезування. Було досягнуто домовленостей про продовження співпраці у цій сфері.

1 коментар:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити