Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

пʼятницю, 3 жовтня 2014 р.

03.10.2014р. Б. / Шкільна система виховує невдах

вчитель
Близько 90% школярів, яких виховують  сучасні навчальні заклади, швидше нагадують бездумних роботів для роботи на виробництвах. Адже саме для цього і створювалась 200 років тому система освіти, яка використовується і в наш час.
 
Діти по своїй природі активні та життєрадісні, вони люблять бігати, стрибати, долучатися до різних забав. Натомість їх примусово садять за шкільну парту, обмежують будь-який прояв емоцій та еволюцію, не лише інтелектуальну і моральну, а ще й фізичну. У чому ж полягають причини того, що школа замість розвитку дитини, вбиває її природні таланти? 

1. Вислів «на помилках вчаться» не даремно такий популярний. Науковці довели, що діти вчаться краще тоді, коли помиляються і мають змогу розібратися у своїх помилках. Натомість, шкільні правила карають дітей за найменші похибки, неправильні відповіді. З часом у школярів виробляється страх перед поганою оцінкою чи викликом батьків до школи. Як результат — у дорослому житті людина боїться почати щось нове і помилитися. 

2. Більшість шкільних завдань передбачає лише два варіанти відповідей: правильний або неправильний. Насправді ж багато задач можна розв’язати великою кількістю способів. Маючи більше ніж два варіанти відповіді дитина не бачитиме світ пласким, а зрозуміє, що у будь-якому випадку можна знайти кілька шляхів вирішення проблеми. 

3. Навчальний процес дуже обмежений у часі. Колись давні філософи відводили своїх учнів на природу, наприклад, до річки, давали їм тему для роздумів, а ті могли кілька днів вести дискусію та шукати рішення. Сьогодні ж дітям дають кілька хвилин на розв’язання задачі, та ще й з детальним її описом. Як результат, діти просто не мають часу думати, а починають робити усе механічно. 

4. Більшість сучасних учнів та студентів настільки ненавидять систему освіти, що після отримання диплому назавжди відрікаються від бажання щось вчити. А це, відповідно, притуплює вміння щось пізнавати і у дорослому житті. 

5. У школі все прив’язане до навчальної програми. Але в період, коли все розвивається, колишні знання втрачають актуальність. Тому головне, чому повинна вчити школа — розвиватися самостійно. На жаль, сучасні школи не дають і найменшого поняття, як це робити. 

За матеріалами: Видавництво Старого Лева 

Джерело:   КРЕДО 

Немає коментарів:

Дописати коментар