Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

понеділок, 30 грудня 2013 р.

30.12.2013р. Б. / Вертеп сценарій (євромайдан стайл)



Дійові особи:

1. Звіздар
2. Ангели
3. Пастух 1
4. Пастух 2
5. Пастух 3
6. Чірт
7. Ірод
8. Беркут
9. Князь 1
10. Князь 2
11. Князь 3
12. Українець 1
13. Українець 2
14. Українець 3
15. Віншувальниця 1
16. Віншувальниця 2
17. Віншувальниця 3


Колядка: Ой чи є чи нема!

З В І З Д А Р:
Вечір добрий! Вечір свята!
Ми вітаєм Вашу хату!
Ваших рідних і малечу
В святий вечір, добрий вечір!

У К Р А Ї Н Е Ц Ь 1:
Ми йдем довго й звідаля´
Щоб звістити таємницю:
Народилося маля
Не в палаці, не в світлиці

Не в хоромах між панів,
А у полі у яскині!
Народилось щоб зрадів
Весь народ на Україні!

П А С Т У Х 1: (перелякано)
Агов! Агов хлопці!!! Небо загорілось!
Що воно за світло? Що воно за спів?
Де наша отара? Чи мені наснилось?
Аж відняло мову! Аж бракує слів!

П А С Т У Х 2:
Ловіть наші вівці і гасіть багаття!
Треба заховатись, треба утекти!
Мабуть йде пожежа, чи... якесь прокляття?
Що ж це за примара, Господи Святий?

П А С Т У Х 3:
Не пожежа, не примара,
(Пошепки) Це, здається, янгол в хмарах!

П А С Т У Х И (всі разом, протяжно, зачаровано дивлячись на янгола): Янгол.

Грає скрипка (на фоні слів ангелів)

А Н Г Е Л:
Вам вже нічого боятись!
Просто вірте в Божу святість
В Божу ласку, в Божу силу
Сталось те, чого просили!

Це не небо загорілось
Це вам знак... уже звершилось...
Поспішайте за звіздою
З молитвами й колядою

І нехай весь світ почує
Що свята зоря віщує!
В Вифлеємі у яскині
Ваш Господь родився нині!

Колядка: Ой, питалася княжа корона.

Ч І Р Т:
Ти дивіся прілетіло
Пряма с нєба, прям на крілах.
Тімі крілами махаєт
Таке біле. Ше й лєтаєт.

І крічіть же світ смінівся
Где-та хтота нарадівся.
Пра якусь звізду крічало
Відна шо із нєба впало.

Будто би било павєр"я
(Так віщало чуда в пєрьях)
Же радітся царь нєбєсний
І нарід тагда васкрєсне.

Нада к Іроду мчать швідка
Штоб узнал он всьо ат свідка
Штоб вєртался з беркутьямі
В царскій храм Межи горьями

Б Е Р К У Т:
Стій! Хто йде? Тебе хто кликав
У покої до владики?
В нього невідкладні справи
По розширенню держави!

Ч І Р Т:
Ето ж я, любімий бєркут! Я! Чірт! Я да Ірада прійшол! З вєстью!

Б Е Р К У Т:
Ааа, це ти, знов вєсті носиш?
Ну заходь, коли так просиш.

Ч І Р Т:
О вєлікій царь всєлєннай
Я прійшів шіб открівєнно
Розказать тібі навіну
Пра звізду і пра дітіну

То дітьо царьом назвалі
І нєсуть їй всьо шо вкралі
В тібі царь мій, із падатків!
Нада навєсті парядкі!

І Р О Д:
Як царем? Я цар єдиний!
Всія світу і країни!
Мій народ! Мої закони!
Треба ввести заборони!

Розігнати! Посадити!
Всіх дітей до 2-х літ вбити!
Я на днях вернуся з Сочі
І їх бачити не хочу!

Ч І Р Т:
О вєлікій царь любімий
Царь найліпший, цар єдіний
Может через катакімбу
Залажіть в тій стайні БІМБУ??

І Р О Д:
Мені все-одно матолку!
Хочеш бомбу, хочеш (пауза) йолку!

Ч І Р Т:
Будєт зріблєна всьо точна
Подліців накажем срочна!

(до беркута)

Біркут! Слішав царську волю?
Отіскать дітіну в полі

Удаліть врагів народа
Всіх дітін якім 2 года!

(беркут виходить виконувати наказ, чорт продовжує говорити до царя)

Царю славний і вілікій
Тут к тібі якісь владікі.

Кіжуть йдуть ціря вітати
Й шісь йіму падарувати!

І Р О Д:
(тихо до глядачів)
Несуть взятку... це чудово!
(голосно до чорта)
Їх прийму обов"язково!

(пафосно, ніби читає промову)
Я ж як батько для народу
Я ж за мир і за свободу!

Колядка: В неділю рано сонце сходило
(співають чоловіки)

К Н Я З Ь 1:
Я іду до немовляти
З Заходу дари віддати
Від людей своїх вклонитись
І за Спаса помолитись.

К Н Я З Ь 2:
Я з земель що над Дніпром
Йду із миром і добром
Несу для царя гостинці
Від центральних українців

К Н Я З Ь 3:
За зорею ми ідемо
До містечка Вифлеєму
До спасителя народу
Я несу дари зі Сходу

І Р О Д:
(награно, крізь зуби)
Що ж, щасливої дороги
Я ж, на жаль, не маю змоги
Подарунок передати
Для "святого" немовляти.
Навіть цар і його рідні
Живуть зараз дуууже бідно.
(князі вклоняються і виходять, чути крик чорта, якого виводять за вухо до Ірода українці)

Ч І Р Т:
Кравасісі атпустітє
Шо ви від меня хатітє?

У К Р А Ї Н Е Ц Ь (2):
Що ми хочем? З нас вже досить!
Ви вже обнагліли зовсім?
Дітей бити серед ночі
Через ЙОЛКУ? Дивись в очі!

Ч І Р Т:
Зачєм же ви укралі у дєтєй кусочек счастья?
У детей с разних регионов и областей
У наших беркутять зачем брасалі яйца
І галавєшкі?

ІРОД: І галавєшкі!

У К Р А Ї Н Е Ц Ь (3):
Досить Іроде лукавий
Знаємо всі твої справи
А у нас сьогодні свято!
Не дамо його псувати!

Всю державу обікрали!
І невже вам досі мало?
Вимітайся геть з країни
Й більше не чіпай дитини.

(всі разом виганяють Ірода і чорта з хати)
(грає скрипка)


А Н Г Е Л :
Слава Богу добрі люди!
Нехай зла в душі не буде.
Бог родивсь! Нові закони!
Це вночі звістили дзвони!

Не лякайтесь! Не журіться!
Колядуйте! Усміхніться!
Пам"ятайте Вам на радість
Бог дарує свою святість!

В І Н Ш У В А Л Ь Н И Ц Я (1)
Дай вам Боже файно жити
І ніколи не тужити
Хай у хаті буде гоже
Многа літа ДАЙ ВАМ БОЖЕ

В І Н Ш У В А Л Ь Н И Ц Я (2)
Дай вам Бог сповна любові
В кожній справі, в кожнім слові!
Зміни тільки на хороше
Повні клуні ДАЙ ВАМ БОЖЕ

В І Н Ш У В А Л Ь Н И Ц Я (3)
Дай Бог радості і втіхи
Повні жмені жартів й сміху!
Вірте, правда переможе!
Щастя й долі ДАЙ ВАМ БОЖЕ

Колядка: В господаронька

Усі разом: ХРИСТОС СЯ РОЖДАЄ

Автор сценарію Шевчук Мар'яна

Джерело: КІРІОС

Немає коментарів:

Дописати коментар