Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

четвер, 10 листопада 2011 р.

10.11.2011р. Б. / Що радує українців різних регіонів


Найбільш радісними є мешканці Півночі, передовсім Києва, Заходу та Центру України. Найменш радісними є мешканці Донбасу. Водночас українці на Заході країни - лідери за відчуттям радості від молитви. 

 
Такі результати дослідження Соціологічної групи «Рейтинг», проведеного 17-27 вересня на тему радості. 


Захід України виразно лідирує за показниками радості від родини та дітей, роботи, пісні та молитви (церкви). Як і два року тому молитва (церква) приносить найбільше радості греко-католикам. 


Мешканці Центральної України відносно більше отримують радість від днів народження та подарунків, а також хатньої роботи та домашніх тварин. За цими критеріями вони дуже схожі до мешканців Півдня, які, крім того, абсолютні лідери за відчуттям радості від перегляду телевізора. 


Українці на Сході країни – абсолютні лідери за відчуттям радості від грошей. Це єдиний регіон, де від грошей радіють більше, ніж від друзів. Водночас тут люблять бувати на природі і значно більше радіють відпусткам та подорожам, ніж в решті регіонів. Також тут радіють від днів народжень і подарунків, від шопінгу та їжі. 


Музика, кіно, книжки, театр значно більше приносять радості мешканцям Півночі країни, передусім Києва. 


Родина приносить радості однаково як мешканцям міст, так і сіл. Водночас, друзі, гроші, подорожі, книжки та Інтернет більше захоплюють городян, а діти, подарунки, хатні справи, церква та пісні – мешканців сіл.

Терміни проведення дослідження – 17 – 27 вересня. Аудиторія дослідження: населення України віком від 18 років і старші. Вибіркова сукупність: 2000 респондентів. Метод дослідження: особисте формалізоване інтерв’ю згідно з опитувальником (face to face). Помилка репрезентативності дослідження (з ймовірністю 0,95): для значень близьких до 50% похибка становить не більше 2,2%, для значень близьких до 30% - не більше 2%, для значень близьких до 10% - не більше 1,3%, для значень близьких до 5% - не більше 1%. 



За матеріалами: Zaxid.net

Джерело:  КРЕДО


"...Візьму на себе відповідальність перефразувати зміст опитування і висловити його так: 1. Про що думають українці Заходу і Півночі України? - Про Бога й Україну!  2. Про що думають українці (ілі тоже украінци) на Сході і Півдні України? - Про ковбасу!..."

Катехит парафії Преображення Господнього р.Б. Леонід, м. Кам'янське 

Немає коментарів:

Дописати коментар