Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

понеділок, 9 вересня 2013 р.

09.09.2013р. Б. / Німеччина: ЛІБЕРАЛЬНИЙ НАЦИЗМ або як держава відібрала дітей через домашнє навчання

Держава відібрала дітей через навчання на дому
У німецької сім’ї Вундерліхівм відібрали дітей, тому що батьки влаштували для них навчання вдома.
 
Американська організація домашньої освіти «Асоціація з правового захисту домашньої освіти» (HSLDA), що займається захистом прав прихильників домашньої освіти в США та інших країнах світу, повідомила про вкрай грубий спосіб дій (згідно з HSLDA «брутальний і жорстокий акт») проти Дірка і Петри Вундерліх, які відмовилися віддати своїх дітей на навчання у звичайні школи, а натомість практикували навчання вдома. 29 серпня о 8 годині група з 20 соціальних працівників, поліцейських і бійців спецпризначення проникли до квартири сім’ї Вундерліхів, що поблизу Дармштадта, і забрали під державну опіку чотирьох дітей у віці від 7 до 14 років. Дітей подружжя Вундерліхів доставили у невідоме місце. Батькам повідомили, що своїх дітей вони «побачать не так скоро». 

Організація HSLDA отримала судове розпорядження. Єдина юридична підстава для судового рішення – відділити дітей від сім’ї – полягала в тому, що подружжя Вундерліхів навчали своїх дітей вдома. Суддя Кьоніґ, який розглядає шлюбно-сімейні суперечки, ухвалив таке рішення, тому що сім’я Вундерліхів відмовилася від німецької обов’язкової шкільної освіти. 

Дірк Вундерліх описує ці події наступними словами:
«Я подивився у вікно і побачив багато людей, поліцію і бійців спецпризначення, усі озброєні. Вони сказали мені, що хочуть увійти, щоб поговорити зі мною. Я намагався поставити запитання, але за кілька секунд три поліцейські службовці принесли таран, щоб вибити двері. Отож, я відкрив сам. Поліцейські посадили мене в крісло і не дозволили мені взагалі зателефонувати. Ситуація стала хаотичною, коли вони мені сказали, що заберуть з собою дітей. При найменшому порухові службовці хапали мене, наче б я був терористом. Ніхто ніколи не чекав, що щось таке може статись у нашому спокійному мирному селі. Це була сцена, немов у фантастиці. Наші сусіди та діти були травмовані цим вторгненням.» 

Організація HSLDA уже кілька років слідкує за історією сім’ї Вундерліхів. Сім’я переїздила в кілька країн ЄС, щоб знайти місце, де вони могли б навчати своїх дітей вдома. Минулого року вони повернулися в Німеччину і поселилися під Дармштадтом. Управління в справах молоді звернуло увагу на цю сім’ю, проте не турбувало її, оскільки дітей добре забезпечували у сім’ї.
Однак відповідні органи конфіскували в дітей закордонні паспорти, щоб завадити втечі сім’ї, а це, за словами представника організації HSLDA Майкла Ферріса, порушення Європейської конвенції прав людини. «Право на домашню освіту – це право людини, подібно до права на вільний переїзд і виїзд з країни. Цей останній інцидент – відібрання у сім’ї чотирьох чудових, невинних дітей, є нечуваним актом», – стверджує Майкл Ферріс, експерт з міжнародного права. 

Німеччина є країною з великою кількістю договорів з прав людини, які допускають право батьків на організацію навчання за межами громадських шкіл, щоб дітей можна було виховувати відповідно до релігійних переконань їхніх батьків. «Німеччина згідно з цими договорами чи як ліберальна демократія просто-таки не виконала ці зобов’язання», – запевняє Майкл Ферріс. Організація HSLDA робитиме все, щоб добитися возз’єднання сім’ї та їх права на домашню освіту. 

Майкл Донеллі, директор організації HSLDA з міжнародних відносин, так описує стан Вундерліхів: «Ці люди приголомшені. Вони сказали, що вони у повному відчаї. Це їх вразило до глибини душі і вони надзвичайно шоковані цими подіями».Донеллі далі зазначив: «Я вже кілька років докладав зусилля для того, щоб Німеччина допустила домашню освіту. І сподівався, що ці справи зміняться… Але я помилявся».Про сім’ю Вундерліхів Донеллі сказав: «Це дуже цінна сім’я з дорогоцінними дітьми. Вони всього лиш нормальні люди, які роблять те, що мільйони людей роблять тут, у США, щодня». 

Дірк Вундерліх повідомив, що його 14-річну дочку забрали із застосуванням сили: «Коли я вийшов надвір, наша сусідка плакала, спостерігаючи за цим. Я дивився, як мою дочку забрали два високі поліцейські, наче вона була кримінальним злочинцем. Вони були геть неввічливими. Коли моя дружина спробувала поцілувати дочку на прощання та обійняти її, один службовець відштовхнув її ліктем убік і сказав: «Для цього вже запізно». 

Разом зі своїм адвокатом Андреасом Фоґтом подружжя Вундерліхів мало розмову з відповідальною особою соціальної служби. Їм було сказано, що слухання з приводу оскарження взяття під державну опіку дітей можливе лише тоді, коли суддя повернеться з відпустки. Андреас Фоґт, який представляє інші сім’ї у справі домашньої освіти, довів деякі випадки аж до конституційного суду, проте досі успіху не вдалося досягти. 

Петра Вундерліхс казала: «Ми спустошені. Нам потрібна допомога. Ми боремось, але нам потрібна допомога»

schneider-breitenbrunn.de

Переклад: Володимир Мельник

Джерело:   КРЕДО

Немає коментарів:

Дописати коментар