Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

четвер, 28 січня 2016 р.

28.01.2016р. Б. / Отець Михайло Дудар: "Я звершив обряд відходу душі і над Нігояном , і над Жизневським, ще до того, як вони віддали духа" (+AUDIO)

У програмі Захристія на Радіо Марія спілкувалися зі священником УГКЦ, отцем, який залишив глибокий слід в історії Революції Гідності, протоієреєм Михайлом Дударом.

- У кожному учаснику Майдану, я бачив свого сина, котрий помер раніше, - розповідає священник. - Я відчував потребу перебувати там. Майдан став способом мого життя.  Коли почалися події на Грушевського, я цілими днями ходив, спілкувався і підтримував хлопців, - продовжує згадувати отець Михайло. - Після наступу силовиків, в лазарет занесли спочатку пораненого Сергія Нігояна, а потім Михася Жизневського, я тримав їх за руки, і тихо шепотів молитви на відхід душі. Жизневського, я взагалі спочатку сприйняв за свого парафіянина. Саме головне, що розстріл цих двох хлопців, співпав з річницею смерті мого сина...я плакав, молився, і знову плакав, бо ще раз пережив біль батька, який втратив вже тепер двох синів...

Джерело:   Воїни Христа Царя

Немає коментарів:

Дописати коментар