Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

пʼятницю, 20 березня 2015 р.

20.03.2015р. Б. / Найстрашніше — незнання

Роздуми над Словом Божим на п’ятницю IV тижня Великого Посту

«Правдивим є Той, хто послав Мене, котрого ви не знаєте. Я ж Його знаю…» Цікаві звинувачення від Ісуса, по-справжньому Божі. Він не звинувачує натовп у тому, що вони хотіли Його смерті, ані за підтримку чи неосудження старших народу, які прагнули Його вбити, зовсім не звинувачує. Натомість закидає людям лише одне: незнання істинного Бога. Ви Його не знаєте, Я ж Його знаю. Про яке знання іде мова?

Слово знати — «бачити, споглядати, дивитися, знати, пізнавати; брати до уваги, піклуватися». Воно говорить про повне пізнання. Бачимо також наслідки незнання Бога. Тому вони намагалися схопити Його. Незнання Бога веде до найстрашнішого гріха — Боговбивства. Але ж яке це має значення для мене? Я не єврей і не живу в часи Христа!

Відмова від пізнання Бога, від споглядання, пошуків — це і є відмова від Нього, відмова від тієї жертви, яку Він склав на хресті 2000 років тому. Бо якщо Він сам по собі мені не цікавий, то нецікава і Його жертва, й тоді я теж причетний до того натовпу.

Як бачимо, значення слова «знати» ставить високу планку пізнання — абсолютну, Бог хоче, щоб ми мали повне пізнання Його, наскільки це можливо для людини. Отже, як мені це робити? Як прагнути повного пізнання?

«Споконвіку було Слово, і з Богом було Слово, і Слово було Бог» (Йн 1, 1) Що я маю зробити, аби намагатися мати повне знання про Бога і знання Його особисто? Що маю змінити у своєму ставленні до Святого Письма? Чи хочу мати таке пізнання? Чи, може, я — навіть не усвідомлюючи того — сам стою в натовпі тих, хто не знає і не шукає Бога? Дуже добре бачу, куди приведе така постава серця. Яку поставу та пріоритети у своєму житті я хочу мати? Що змінити?


Джерело:    CREDO

Немає коментарів:

Дописати коментар