Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

вівторок, 20 серпня 2013 р.

20.08.2013р. Б. / 81% опитаних українців вважають себе патріотами

волонтери голосуванкя
Патріотами себе вважають 81% українців, але незалежність України підтримує лише 61%. Такі дані дослідження Соціологічної групи «Рейтинг», проведеного у серпні 2013 року.
 
Зокрема, 40% опитаних однозначно характеризують себе як патріотів, ще 41% – швидше так, ніж ні. Водночас 13% опитаних не вважають себе патріотами. Ще 5% – не змогли визначитися, повідомили в Соціологічній групі «Рейтинг». 

Тож, протягом останнього року кількість людей, які вважають себе патріотами, не змінилася (у серпні 2012 року 40% опитаних однозначно характеризували себе як патріотів, ще 42% – швидше так, ніж ні). 

Якщо ж говорити про довшу динаміку, то, скажімо, з 2010 року кількість людей, які вважають себе патріотами, дещо зросла. Так, у вересні 2010 року тільки 31% опитаних однозначно характеризували себе як патріота, ще 45% – швидше так, ніж ні. Загалом кількість опитаних, які вважають себе патріотами своєї країни, зросла із 77 до 81%. 

Цікаво, що більшими патріотами себе вважають найстарші та наймолодші респонденти. Водночас спостерігається тенденція: що старші респонденти, то менше вони підтримують Незалежність України. Отже, частина респондентів, називаючи себе патріотами своєї країни, не мають на увазі незалежну Україну і більше таких саме серед старших людей. 

Лише 61% опитаних підтримали б проголошення Незалежності України, якби перед ними постав такий вибір сьогодні. Водночас 28% – не підтримали б, ще 13% – не визначилися. За останній рік (з серпня 2012-го) ці показники майже не змінилися.

Довідка

 Аудиторія дослідження: населення України віком від 18 років і старші. Вибіркова сукупність: 2000 респондентів. Метод дослідження: особисте формалізоване інтерв’ю згідно з опитувальником (face to face). 

Помилка репрезентативності дослідження (з ймовірністю 0,95): для значень, близьких до 50%, похибка становить не більше як 2,2%, для значень, близьких до 30%, – не більше ніж 2%, для значень, близьких до 10%, – не більше як 1,3%, для значень, близьких до 5%, – не більше ніж 1% .

Терміни проведення дослідження: 9-18 серпня 2013 року.
 
За матеріалами: zaxid.net 

Джерело:   КРЕДО

Немає коментарів:

Дописати коментар