Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

вівторок, 26 червня 2018 р.

26.06.2018р. Б. / Найвідоміша молитва Матері Терези

…Коли я голодна,
пришли мені того, кого я можу нагодувати


…Коли я спрагла,
пришли мені того, кого я можу напоїти


…Коли мені холодно,
пришли мені того, кого я можу зігріти


…Коли я в печалі,
пришли мені того, кого я можу втішити


…Коли мені буде заважко нести свій хрест,
пришли мені того, кому я зможу послужити


…Коли мені буде потрібен час,
пришли мені того, кому буде потрібна моя увага


…Коли мені буде важко на серці,
пришли мені того, кого я змусила б посміхнутися


…Коли я відчую невпевненість,
прийшли мені того, кого я можу похвалити


…Коли мені буде потрібна підтримка,
пришли мені того, про кого я можу подбати


…Коли мені буде потрібно розуміння,
пришли мені того, хто потребує розуміння з мого боку


…Коли я буду думати тільки про себе,
приверни мої думки до тих, хто добрий


…Коли я збіднію,  
прийшли мені нужденного

…Коли очі мої перестануть бачити святе,
дозволь мені побачити Христа в очах кожного,
кому я подаю їжу.


Джерело:    ДИВЕНСВІТ

Немає коментарів:

Дописати коментар