Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

пʼятницю, 26 січня 2018 р.

26.01.2018р. Б. / Глава УГКЦ до українців: «Мій заклик до вас дуже простий: не будьмо байдужими, бо байдужість вбиває!»

Коли я байдужий до того, що відбувається в моїй країні, до болю мого ближнього, то ця байдужість передусім убиває мене. Бо цим я прирікаю і свою країну, і своє суспільство, і своїх ближніх на терпіння і смерть. Про це сказав Патріарх Української Греко-Католицької Церкви Блаженніший Святослав у програмі «Відкрита Церква» про альтруїзм.

«Тому мій заклик до вас є дуже простий: не будьмо байдужими, бо байдужість вбиває!» – закликав Глава УГКЦ.

Блаженніший Святослав пригадав, як у часи Майдану на вулицях Києва можна було побачити короткий напис, але він як постріл: «Байдужість вбиває!»

Натомість, на його переконання, діла милосердя, альтруїзм оживляють. «Не будьмо байдужими, бо сьогодні ми часто чинимо як діти, які хочуть "вже" досягнути всього», – сказав Глава Церкви.

На думку Предстоятеля Церкви, іноді доводиться боротися за свою країну, за краще майбутнє невпинною мурашиною працею багато років, як про це говорив митрополит Андрей Шептицький.

«Тому не будьмо байдужими, живімо любов'ю до свого ближнього, помічаймо потреби свого ближнього. І тоді ми своїми маленькими вчинками рятуватимемо їхнє життя і будуватимемо краще майбутнє для нашої батьківщини», – закликав Глава УГКЦ.

Немає коментарів:

Дописати коментар