Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

середа, 25 вересня 2013 р.

25.09.2013р. Б. / Бенедикт XVI написав листа математику

«Віра, наука, зло». Цим аргументам присвячений лист Папи Бенедикта XVI,  який опублікувала газета «La Repubblica», до письменника і математика П'єрджорджіо Одіфредді.

Усе почалося з книжки Одіфредді «Дорогий Папо, я пишу тобі», яку опублікувало видавництво «Mondadori» 2011 року. І відповідь Бенедикта XVI прийшла поштою в будинок математика 3 вересня.

У запечатаному конверті 11 протокольних сторінок, датованих 30 серпня Папою-емеритом, який дякує за чесно висловлені думки й повідомляє, що він має що заперечити щодо книги, яку прочитав у деяких частинах із задоволенням і користю, в інших же із здивуванням агресивністю і необачністю аргументації автора – йдеться в листі Бенедикта XVI.

Бенедикт XVI згоден з Одіфредді в тому, що математика є єдиною «наукою» в строгому значенні слова, але просить математика визнати, що богослов'я принесло значні результати «в історичній області та у сфері філософської думки». Папа наголошує, що найважливіша функція богослов'я полягає в тому, щоб «зберігати релігію пов'язану з розумом, а розум – з релігією».

Далі Бенедикт XVI наголошує, що «якщо недозволено мовчати про зло в Церкві, точно так само не треба замовчувати і про великий світлий потік доброти і чистоти, який виходить з християнської віри впродовж століть». «Ця віра і сьогодні спонукає багатьох людей до безкорисливої любові, до служіння іншим, до щирості та до справедливості».

Але інтелектуальна дуель між Ратцінгером і Одіфредді закінчується іншим аргументом: «Те, що Ви говорите про особистість Ісуса, негідне Вашого наукового ступеня», – пише Папа-емерит до математика, закінчуючи тим, що його критика книжки Одіфредді почасти сувора, але обов'язковою умовою діалогу є чесність, бо «тільки так може рости знання».

За матеріалами: ru.radiovaticana.va

Джерело:   Воїни Христа Царя

Немає коментарів:

Дописати коментар