Злість виявилася найбільш заразливою емоцією у соціальних
мережах. Такі результати дослідження працівників Бейханського
університету у Пекіні. Вчені виявили, що у соціальних мережах
повідомлення з емоціями роздратування і злості поширюються набагато
краще за інші.
Висновки вчених засновані на аналізі популярної в Китаї мікроблогової соціальнної мережі Weibo.
Аналіз показав, що повідомлення з сумом і огидою рідко підхоплюються
знайомими користувачів. Вони виникають практично випадково. Радість
передавалася від одного користувача набагато частіше, але абсолютним
рекордсменом за заразливістю виявилася злість – повідомлення з цією
емоцією в середньому здійснювали не менше трьох переходів від одного
вузла соціального графа до іншого.
Чи пов'язаний цей ефект з особливостями самих емоцій, або ж із тим, що
гнівні повідомлення частіше несуть більш соціально важливу інформацію,
автори сказати не можуть.
Про те, що злість має епідемічний характер, відомо давно. Про це
попереджають священики, богослови. У Святому Письмі є перестороги. В
Книгах мудрості читаємо: «Той ловить пса за вуха, хто, мимо йдучи,
втручається до сварки інших» (Прип 26,17). Або: «Вартніший
довготерпеливий, аніж звитяжець, і той, хто гнів опановує, – ніж той,
хто здобуває місто» (Прип 16,32).
Якщо людина хоче бути з Богом, то хоче з ним бути всюди, незалежно від
того, де вона: чи на роботі, чи вдома, чи бігає пальцями по струнах
гітари, або клавіатурі комп’ютера. А чим інтернет є для мене? Спробуймо
поглянути на користування мережею з християнської точки зору, як перед
сповіддю – Іспит сумління юзера.
За матеріалами: ZN.UA
Джерело: КРЕДО
Немає коментарів:
Дописати коментар