Слава Ісусу Христу! - Слава Україні! Слава Героям України!


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

субота, 14 листопада 2015 р.

14.11.2015р. Б. / Блаженніший Святослав про внесення депутатами Верховної Ради антидискримінаційної норми в трудове законодавство

Глава УГКЦ поділився думками про «антидискримінаційну» поправку до трудового кодексу.

Ваше Блаженство! Під час Вашого пастирського візиту до Сполучених Штатів український парламент прийняв так звану «антидискримінаційну» поправку до трудового кодексу. З цього приводу дехто називав непоступливу позицію Церков щодо питання ґендеру та сексуальної орієнтації мало не перешкоджанням безвізовому режиму з ЄС та підігруванням «руському міру». Як Ви це прокоментуєте?

На моє глибоке переконання закиди релігійному середовищу в перешкоджанні євроінтеграції України є цілком безпідставні. Тут слід пригадати спільну заяву ВРЦ і РО про підтримку євро інтеграційних прагнень українського народу та справжніх європейських вартостей з якою ми відвідували Брюссель ще в вересні 2013 року. Насправді «рускому міру» та ідеології Москви підіграє той, хто виставляє європейське прагнення як узаконення неморальності, настроює віруючих України проти християнського заходу та робить Росію єдиною захисницею традиційних моральних цінностей. Хочу пригадати що саме Божі закони, захист гідності людської особи, протест проти корупції та брутального насильства вивів нас на Революцію гідності та показав справні демократичні цінності які на християнських засадах і збудували європейську цивілізацію.

Чи критикуючи поправку у такій формі як вона була прийнята Церкви не ризикують наразитися на небезпеку бути звинуваченими у потуранні дискримінації?

Святе Писання, Божий Закон і засади християнської моралі нікого не дискримінують. Навпаки, Боже слово і Його заповіді є визволяючими, є дороговказом до істинної свободи і стоять на варті гідності людської особи. Небезпека полягає в тому, що насправді терміни «гендерна ідентичність та сексуальна орієнтація» належать до так званої ідеології ґендеру і стають небезпечним прецедентом для українського законодавства. Може зроблено крок вперед в технічній процедурі отримання безвізового режиму, і то ще невідомо про його плоди, але внесено термінологічну дезорієнтацію в саме законодавство.

З нашого боку була пропозиція говорячи про заборону дискримінації відмовитись від цих ідеологічних штампів та вживати вислів «ставлення до статевості», який відповідає християнській антропології. Отож насправді тут зроблений вибір не на користь свободи, недискримінації та Європи, а вибір на користь нової антилюдської та дискриміантивної ідеології ґендеру, яку однодушно засудили католицькі єпископи на останньому папському Синоді.

Мені видається що в Кодексі законів про працю, насамперед, потрібно було захистити від дискримінації батьківство і материнство. Ми бачимо як в наших умовах дикого капіталізму вагітність жінки часом може бути причиною втрати роботи, а агресивний бізнес-час та низька платня не лишають батькам часу для сім`ї і дітей.

Чим такий вибір може зашкодити українському суспільству?

До кінця це важко передбачити. Однак вже можна побачити ілюзію що європейськість означає «звільнення» від правил моралі і церковної присутності у суспільному дискурсі. Ми це явище називаємо секуляризацією. Сподіваюся що такий законодавчий вибір парламентарів стане початком широкої суспільної дискусії про справжню дискримінацію, істинну свободу і відповідальність. У свою чергу релігійне середовище України повинне бути готовим до глибокого, всестороннього і відкритого діалогу для того щоби пояснити християнське вчення про статевість не ображаючи нікого і шануючи та служачи кожному.

Немає коментарів:

Дописати коментар