Цікаво, що ті самі люди, які навчали комунізму, сьогодні навчають
гендеризму. Функціонери, які організовували марші 1 травня, тепер
організовують гендерні паради. Це іще одна загроза, якої не можна
уникнути.
В духовному світі є так само, як у фізичному:
Наше тіло є найбільший фізичним чудом, але щодня мільйони бактерій
намгаються жити за наш рахунок. Ця боротьба є обов’язковою умовою для
життя. Якби хтось сказав, що відтепер не буде виробляти білі тіла, то
відразу би помер.
Так само і в духовному світі. Якщо людина буде допускати духовні
бактерії у своє життя без боротьби, вона також наражає себе на смерть.
Тому духовна боротьба є чимось природнім.
Для невіруючого християнин – це ідіот. А ідідотів, відомо, можна
терпіти, але жодним чином не давати їм владу, тим паче – владу на усім
світом.
Повертаюся до комунізму
Коли вийшли на яв страшні злочини марксизму, коли виявилося, що
комуністи є найбільшими злочинцями світу, бо за різними оцінками,
знищили до 120 млн осіб, тоді нові атеїсти почали шукати нову ідеологію і
цією новою ідеологією став гендер.
Марксизм проголошував класовий антогонізм, гендер також потребує
двох груп: пригноблених і пригноблювачів. Ці групи повинні бути
настільки антагоністичними, що конфлікт між ними спровокує справжню
революцію.
Однак з марксизмом є проблема, тому що ця ідеологія запанувала не у
розвиненому західному світі, але у найвідсталішій Росії. Колись
марксисти мусіли признати, що вони не зможуть провести свою революцію в
Західній Європі, бо європейці сильно пов’язані з високою культурою,
християнством.
Таким чином Церква стала найзапеклішим ворогом марксизму і будь-якої іншої атеїстичної ідеології.
Цікавий досвід Франкфуртської школи. Серед них переважали євреї
атеїсти. Вони розробляли модель суспільства, де щастя досягається без
релігії, і за класичною схемою вони потребували антагоністичних груп.
На той час не можна було апелювати до робітників, робочого класу, бо
вони дуже добре жили в Західній Європі, тим паче в багатій Америці. Тому
атеїсти мали знайти новий поділ. З часом жінки і чорношкірі отримали
права і вже не хотіли вмирати на барикадах. Виникла ідея провести поділ
між психічно здоровими та хворими, бо де є та межа, яка відрізняє
здоров’я і хворобу. Але складно керувати і організовувати психічно
хворих людей. Можливо треба звільнити в’язнів і привести їх на барикади?
Але з ними також є проблема, бо якщо будуть звільнені, то по дорозі на
барикади підуть красти і вбивати.
Погляд впав на секс-меншини. Почалося розхитування понять.
Не треба казати “фу, зоофіл”, треба говорити толерантно: “Він займається міжвидовим коханням”.
Не треба казати “фу він педофіл”, варто по-іншому окреслити
уподобання такої людини: “Він є прихильником міжпоколіннєвого сексу”.
І так далі.
Франкфуртська школа взяла за основу праці Вільгельма Райха. Він
відповідав ролі батька для ідеології. Вихований в багатій єврейській
сім’ї на Західній Україні. Коли був іще хлопцем, шантажував прислужниць,
щоби займалися з ним сексом. Потім шантажував матір тим, що розкаже
батькові про її коханця. Він обіцяв мовчати, якщо мати погодиться на
інцест з ним. Матір відмовилася, Вільгельм розказав все батькові.
Відтоді батько постійно бив матір, аж до того, що вона наклала на себе
руки. Батько з часом збагнув, що він зробив, і також закінчив життя
самогубством.
Він ніколи не виявив почуття вини щодо смерті його батьків. Як бачимо
для Райха секс був важливішим за його батьків. Секс став богом.
Існує така теза: “Якщо ти не живеш, як віриш, то будеш вірити так, як живеш.
Якщо я говорю, що правила добрі, але я до них не дотягую, то розумію,
що потрібно змінюватися мені, а не правилам. Але можна піти іншим
шляхом – раціоналізувати своє життя, виправдовувати свою власну
поведінку. Ми частіше робимо друге – так простіше. Але Райх на основі
свого вибору гріха вибудувавав цілу ідеологію.
Він став смертельним ворогом релігії, бо саме релігія, згідно з його
переконаннями притискає свобідне сексуальне життя, робить людину
нещасливою. Оскільки люди незадоволені сексуально, вони мають невроз, а
тому шукають Бога. Навіть націонал-соціалізм Гітлера він пояснював через
родинні проблеми. Бо саме у родині пригноблюється людина, Гітлер був
результатом такого пригнобленого виховання. У всьому винна сім’я. Тому
треба кинути сім’ю і задовільняти будь-яке сексуальне бажання.
Наприклад, якщо 15-річний хлопець хоче співжити з 13-ою дівчиною,
треба дати їм контрацептив і звільнити квартиру, а якщо дівчина
завагітніє, то треба зробити аборт, а якщо не вдасться, то дитину
виховає держава, а якщо ці діти захворіють венеричними захворюваннями,
то їх можна вилікувати. Ніщо не має стати перешкодою для необмеженої
сексуальної свободи.
В своїй книзі Вільгельм пише, що ядро людського щастя це задоволення
сексуальних потреб, а отже людина мало чим відрізяється від тварини –
лише тонка плівка культури відділяє її від природнього тваринного стану.
Перевагою Райха для нас, християн, є те, що в своїй книзі “Сексуальна революція”, він говорить дуже чітко і ясно.
Радянська влада взяла його принципи на озброєння. Вперше в світі були
дозволені аборти. Олександра Колонтай, радянський міністр і близька
товаришка Леніна, сказала, що секс, як склянка води, п’єш там, з тим і
тоді, де, з ким і коли тобі хочетья пити.
Райх говорив, що допоки ми не проведемо сексуальної революції,
докорінна зміна суспільства неможлива. Тому Райх дав пораду комуністам:
“Не боріться з релігією, просто сексуалізуйте дітей, і тоді все впаде.
Коли діти займуться сексом, то релігія перестане цікавити людей”.
Про справжню мету сексуалізації дітей сказав Грамші: “Люди мають забути, що вони забули Бога”. Вони якби кажуть: “У вас є секс, що Вам потрібно іще?”
Це отваринювання людини, і це антропологічна катастрофа.
До цього також належить концепція нищення родини, бо, як казав Райх, в
подружжі вже через чотири роки люди нудяться одне одним, а тому треба
або розлучатися, або шукати коханця.
Однак доля батька гендеру склалася трагічно. Він переїхав в Америку і
захопився теорією та практикою “аргону”. Вона давала людям енергію. Це
виглядало таким чином, що людина заходила у кабінку і перебувала в ній,
звичайно, за гроші. Щоби отримати вищу міру енергії, треба частіше
перебувати у, створеній Райхом, кабінці. А тому логічним було би її
купити. Райх просував свою “релігію”, “науку”, бізнес, аж допоки
американська правоохоронна система не ув’язнила його із звинуваченням
“шахрайство”. Райх помер у в’язниці. Помер, як і жив.
Франкфуртська школа перейняла ідеї Райха. Маркузе написав книгу “Ерос
і цивілізація”. Він говорить те саме, що і Райх, але робить це у
марксистський спосіб. Ми побудуємо суспільство, коли знищимо його
моральні засади вільним сексом. Це теорія гендеру.
Якщо Вам потрібно в одному реченні передати суть гендеру, то найпростішим визначенням я пропоную наступне:
“Гендер – це чергова атеїстична ідеологія, центром якої є секс”.
Так можна однією фразою охарактеризувати це соціальне явище.
Ви запитаєте, чому гендеристи хочуть сексуалізувати дітей, чим
раніше, тим краще? – Зрозумійте, якщо секс є богом, то він має
супроводжувати людину усе життя, від дитинства, ні – від народження.
Наступником Райха був Альфред Кінсі, який насправді був збоченцем,
але світом сприймається, як авторитетний учений. Прабатьком теорії
гендеру є також маркіз де Сад.
Сексуальна поведінка, за яку він сидів у тюрмі, сьогодні просуваються, як державна політика.
Важлива теза гендерної ідеології – це відмежувати секс і стать, тобто
секс є культурним вибором. В англійському або німецькому FB немає двох
статей, але є 6 чи 10 гендерів. Цю тезу цієї атеїстичної ідеології можна
проіліструвати наступним чином:
(Запросив дівчину на сцену). Прекрасна дівчина, яку ми бачимо, це жахливий наслідок виховання. А цей кремезний чоловік, напевно, його примушували гратися пістолетами. Через це він дуже страждає. А ця прекрасна дівчина все життя мріяла працювати в шахті, але змушена носити плаття і зачіски.
Тому в дитячих садках дітям почали насильно давати іграшки
протилежної статі. Як результат, дівчата одягали машинки в платтячка, а
хлопчики відривали руки лялькам, щоби побачити, що там в середині.
Гендеристи є збоченцями, а це карається законом, вони хочуть робити
все і не бути покараними. Це частина їхньої боротьби. І це логічно.
В Німеччині зелені запропонували закон, щоби секс був дозволений з
особою будь-якого віку. Сьогодні психологи в США кажуть, що педофілія це
нормальний стан, так само як гомосексуалізм, і додають: “Якщо ви
приймаєте гомосексуалізм, то приймайте й інцест”.
Є підручник для дітей, де одна з вправ називається “Новий бордель для
всіх” (показує книжку) – я мушу з собою возити ці книжки, бо мені не
вірять, що це можливо – кожна дитина має спроектувати свою модель
борделю. Пропонується, щоби діти з 15 років мали право регулярно
відвідувати цей заклад за потребою чи працювати там за своїм вибором
також з 15 років. Це нормально.
Тобто логічне мислення має довести нас до висновку, що бути
проституткою це норма. І якщо Ви в Україні не захистите себе від
гендеру, то ваших дівчат будуть вчити, що бути проституткою це норма.
Професор Кохановський, перший авторитет з гендерної ідеології у
Польщі, каже, що найбільша мета і найглибше задоволення це трансгресія,
тобто – перехід межі, вихід за рівень людськості, майже тваринне
відчуття сексу. “Навіщо нам шлюби?” – пише він: “Ми повинні пишатися
своєю свободою гея, бо за вечір можемо мати кількох сексуальних
партнерів.
Так от, за такі книжки мають саджати в тюрму. Але в Німеччині пані
професор, автор цього підручнику для дітей має свою кафедру в
університеті, а ув’язнюють батьків, які заважають “сексуальній освіті”
дитини, їхньої дитини. Коли батьки перебувають за гратами, дитина іде до
спецального закладу, а коли батьки звільнюються, то мусять заплатити
4000 євро в місяць за перебування дитини на утриманні держави.
Тому я привіз книжок, які допоможуть нам у боротьбі. Чим
більше ми знаємо, тим більше можемо. Ми маємо бути єдиними, бо у нас ті
самі вороги. Як колись козаки і гусари, зупинили турок, так само і
тепер поляки і українці мають об’єднатися і знову захистити Європу.
Питання-відповіді
Чи варто християнам виходити на гей-парад?
Перш за все, людей, обманутих гендерною ідеологією, ми маємо
трактувати, як хворих і залежних, бо вони поранені своєю родиною, а
потім своїм життям. Треба ставитися до них із співчуттям, але як до
наркоманів. Я маю допомогти, але і сказати правду, що наркотик вбиває.
Гендер просувається поступово, але неухильно. Треба розуміти стратегію
боротьби, опоненти чекають на будь-яку нашу помилку. Вони готові
використовувати найбрудніші методи. Треба знати, що вони хочуть нас
знищити. Раніше нас, теїстів, вбивали, а тепер хочуть витиснути на
маргінеси, зробити фріками сучасності.
Гендер з його фінансами державною та медіа підтримкою виглядає, як
регулярна армія, а ми, як партизани. Це треба змінити, бо в довгій
перспективі партизани можуть не витримати. Якщо це війна, то у ній треба
триматися єдності всіх “партизанських угруповувань” і слухати
командирів – єпископів. Треба прийняти, що нас чекає не один захід,
протест чи акція, але війна на все життя. І боротися дійсно треба.
Джерело: Воїни Христа Царя
Немає коментарів:
Дописати коментар