Минулий
тиждень і початок цього тижня, хоч не були надзвичайно багатими на
події, проте декілька з них усе ж таки мають певну знаковість, на яку
варто звернути увагу.
Перемога Дональда Трампа здивувала багатьох. Хоча для США це факт
означає дещо більше, ніж просто перемога кандидата-республіканця.
Оскільки паралельно пройшли довибори в Конгрес США – і в Палату
представників, і в Сенат. Вони стали просто розгромною поразкою для
антикатолицького ліволіберального проабортного та про-ЛГБТ лобі. В
Америці сформована більшість, яка не буде відзначатися прихильністю до
абортів чи «прав» ЛГБТ осіб.
Як свідчать
екзиполи, більше 60% опитаних протестантів, 52% католиків і 55%
представників інших християнських конфесій віддали свій голос за
Дональда Трампа.
Але багато важнішим є те, що американські католики показали, що у
своїй більшості вони здатні почути голоси своїх єпископів, які застерегли перед приходом Клінтон до влади.
Справи в американській Церкві, як видно, не такі вже й погані –
мільярди Сороса і решти ліберальної гоп-компанії не змогли переламати
Католицьку Церкву в США через коліно. А pro-life більшість при владі дає
американським католикам невеликий передих.
На щастя для України, де влада готова законодавчо запровадити і найліберальніші норми, команда, яка організовувала у США спробу ліберального бунту проти католицьких єпископів, яка просувала не тільки в США, але й на міжнародному рівні аборти та «права» ЛГБТ осіб, не увійшла в Білий Дім. Це трохи облегшить ситуацію.
Але навіть це не скине з порядку денного питання здатності
українського християнства протиставитись накиданню українському
суспільству ліберальних «цінностей». Неспроможність українського
християнства протиставитись поправці, яка забороняє дискримінувати за
«статевою орієнтацією і гендерною ідентичністю», – розгромний доказ
суспільної яловості українського християнства на цьому етапі.
Що ж до самої української влади, то неспроможність українського парламенту нормалізувати
медичне капеланство свідчить про нехристиянський характер парламенту, а
тим самим і суспільства, яке його покликало до життя. Ще більш
трагічним є те, що жодна з християнських конфесій України на цей провал
офіційно не відреагувала. Це, знову ж таки, наштовхує на думку про
відсутність серйозного впливу християнства на сучасне українське
суспільство. А насправді ж свідчить про ранимість українського
суспільства перед світоглядними диверсіями.
Агресивний тиск західних структур у накиданні гендеризму, на щастя,
уже отримав на міжнародному рівні перший серйозний удар – 54 африканські
країни вимагають
скасування іменування спецпредставника ООН з питань «прав» ЛГБТ,
оскільки, на їхню думку, питання ЛГБТ не має нічого спільного з правами
людини, а тому і саме іменування такого представника є незаконним.
Проте це тільки один удар на міжнародному рівні по гендерній
ідеології, яка накидається всім і кожному. Бо агресивність, з якою
впроваджують гендерну ідеологію у західних суспільства, не дає підстав
очікувати якогось дуже відмінного сценарію розвитку подій в українському
суспільстві. Черговим доказом чого стала минулотижнева постанова французького суду, що цитування біблійного вчення про гомосексуальну поведінку для держави, яка сповідує гендеризм, – злочин.
Ситуація з гендеризмом уже не просто дійшла до критичної точки, вона
почала руйнувати світогляд католиків зі середини. І саме її агресивний
похід змушує католицьких прелатів говорити про потребу чіткого артикулювання позиції Церкви, через оприлюднення відповідного документу.
На цьому безрадісному тлі приємним і знаковим фактом стала аудієнція
членів Габсбурзького Дому в Святішого Отця Франциска. Трьохсотчленна
спільнота Габсбургів живе як одна родина, і це дало підставу Папі
поставити цю родину за гідну наслідування. Родина Габсбургів може стати
одним з тих прикладів, які допоможуть європейським та
північноамериканським католикам повернутись до своєї ідентичності –
ідентичності сімейних людей. Вони стали втіленням повернення до
католицької культури життя.
І на сам кінець. Серед розбурханого моря сучасного світу, коли
втримати християнську віру перед нападом різних людських ідеологій стає
щораз складніше, а у деяких випадках вимагає реального героїзму,
християни отримали чергове свідчення історичності своєї віри – археологи
заявили,
що Гріб Христа, який віками почитають, як найбільшу святиню
християнського світу, є дійсно автентичним артефактом. І це є знаком для
сучасного християнського світу.
Мусимо звернути свої очі до першоджерела нашої віри – факту
Христового Воскресіння, щоб втримати віру в цей не простий час. А саме
віра нам дає підстави для християнського оптимізму: зло не буде
торжествувати – Христос вже його переміг. Тому мусимо відновити у своїх
серцях радісне очікування повернення Спасителя у славі, яке покладе
кінець цьому апокаліптичному нападу зла на народ Божий.
о. Орест-Дмитро Вільчинський
Джерело: Воїни Христа Царя
Немає коментарів:
Дописати коментар