Блаженної
пам’яті кардинал Томас Шпідлік, беручи за основу думки блаженного
Івана-Павла ІІ та вчення Другого Ватиканського Собору, вчив, що існує
особливий шлях, який веде людей до єднання і цим шляхом є «серце».
Розвиваючи думку цього знавця східної духовності, отець Франко Нардін,
по-особливому підкреслює, що «покликання серця» – є єднання з Творцем та
усім створінням: якщо серце є в центрі людської особи, тоді через нього
людина входить у відносини з усім, що існує, а особливо з нашим
ближнім.
Любов перебуває в серці, саме тому християнський схід постійно сприяв
і поширював «духовність серця» для того, щоб визволити та вилікувати
людину від надмірного раціоналізму, від чисто технічного способу думання
та від нових видів «рабства».
Знавець східної духовності, отець Томас намагався показати, що
холодний розум і критичний раціоналізм зазнають фіаско саме тоді, коли
людина відкриває одну надзвичайно важливу правду про саму себе, а саме,
що саме її серце є осідком правдивого інтелекту.
Для того, щоб людство могло повернути собі більш людське обличчя,
йому слід навчитись вирішувати всі існуючі та виникаючі, навіть
найважливіші проблеми сучасності через призму «серця» згідно з східної
духовності.
Джерело: Воїни Христа Царя
Немає коментарів:
Дописати коментар